Omdat een goed advies mensenwerk is en wij ook met andere partijen samenwerken, bestaat er altijd een mogelijkheid dat je niet tevreden bent over het verloop van het adviestraject. In dat geval vernemen wij dit graag van je. Samen kunnen we proberen tot een oplossing te komen en waar nodig onszelf verder te verbeteren. Bij klachten of onvrede kun je je in eerste instantie richten tot je adviseur. Kom je samen niet tot een oplossing, dan kun je gebruikmaken van onze klachtenprocedure.
Via ons klachtenformulier kun je je klacht schriftelijk aan ons kenbaar maken. Je kunt dit formulier hieronder invullen en naar ons verzenden. Zodra wij het klachtenformulier hebben ontvangen, ontvang je van ons een ontvangstbevestiging. Je klacht wordt geregistreerd in ons klachtenregister. Hierin wordt ook de voortgang bijgehouden.
Mochten we er samen niet uitkomen, dan heb je de mogelijkheid om contact op te nemen met het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Dit is een onafhankelijke stichting die klachten beoordeelt en in behandeling neemt. Hypothekerij 013 is hierbij aangesloten, onder nummer 300.017635.
Je bereikt het Kifid via:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
070 – 333 89 99
info@kifid.nl
www.kifid.nl