Hypothekerij 013 hecht waarde aan duidelijkheid en transparantie. Daarom verstrekken wij u, overeenkomstig de WFT, voorafgaand aan onze advisering, informatie over wie wij zijn, hoe wij bij de AFM geregistreerd staan, welke diensten wij aanbieden en hoe wij omgaan met klachten.
Hypothekerij 013
Kempenaarplaats 4
5017 DX Tilburg
T +31 (0)6 414 89 623
E-mail@hypothekerij013.nl
I www.hypothekerij013.nl
KVK 769 75 886
Ons kantoor voldoet aan de eisen van de AFM en is bij de AFM geregistreerd onder vergunningsnummer 12047153. Met deze vergunning mogen wij adviseren en bemiddelen in:
Wij hebben volledige adviesvrijheid. Dat wil zeggen dat aanbieders (verzekeringsmaatschappijen, banken en/of hypotheekverstrekkers) op geen enkele wijze ons kunnen verplichten of sturen om u te adviseren om te kiezen voor de financiële producten van een bepaalde aanbieder.
Hypothekerij 013 is een volledig zelfstandige organisatie. Geen enkele bank of verzekeraar heeft ons in de functie van aanbieder van financiële producten stemrechten of geld geleend.
In Nederland zijn meer dan 300 financiële instellingen actief. Periodiek maakt Hypothekerij 013 een kwalitatieve selectie van de financiële producten die de verschillende aanbieders voeren. Wij zijn niet gebonden aan enige aanbieder en dus volledig vrij in onze advisering.
Hypothekerij 013 is gespecialiseerd in objectieve advisering en bemiddeling van hypotheken en de daarbij behorende financiële producten op het gebied van inkomensrisico’s. Onze dienstverlening bestaat uit analyse, advies en bemiddeling met de financiële instelling(en) waarbij u uw geldlening en verzekeringen wilt aanvragen.
Voor u is het belangrijk dat u voor financiële producten kiest die nu maar ook in de toekomst passen bij uw persoonlijke situatie. Het is van belang dat u beseft dat u een aanzienlijk deel van uw besteedbaar inkomen gaat besteden aan een langlopende verplichting. Ons doel is u te adviseren over hypotheekvormen en inkomensrisico’s afgestemd op uw situatie nu én in de toekomst. Hiervoor maken wij gebruik van een 5 stappenplan:
Een uitgebreide toelichting van de werkzaamheden waaruit onze dienstverlening bestaat, geven wij u graag in een persoonlijk adviesgesprek.
We leggen dit vervolgens vast in onze opdracht tot dienstverlening.
Om u goed te kunnen adviseren, moeten wij de nodige tijd investeren. De exacte hoeveelheid tijd hangt altijd af van uw persoonlijke situatie, maar ook van de hypotheekvorm die u uiteindelijk kiest. Om te voorkomen dat u voor onverwachte rekeningen komt te staan, is het bij Hypothekerij 013 mogelijk het risico voor meer en minder werk uit te sluiten door een vaste tarief af te spreken ongeacht de werkelijk bestede tijd. Dit wordt voorafgaand aan de dienstverlening vastgelegd in de opdracht tot dienstverlening.
Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Bent u onverhoopt niet tevreden? Dan verzoeken wij contact op te nemen met uw adviseur. Hypothekerij 013 heeft een klachtenprocedure (zie hiervoor onze website). Wij doen ons best om alsnog de klacht op te lossen. Kunnen wij de klacht niet naar uw tevredenheid oplossen? Dan kunt u contact opnemen met de onafhankelijke klachteninstantie:
Postbus 93257, 2509 AG Den Haag
T (0900) 355 22 48
E consumenten@kifid.nl
I www.kifid.nl
Aansluitnummer 300.017635